BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Tuesday, March 13, 2012

BFF

terungkapnya ringkasan BFF setelah ku bertemu dengan seorang sahabat yang berhati mulia dan setia...
sayang nya aku padanya sebagai sahabat yang baik...
aku sayang dia seakan adik ku sendiri..
aku mengenali dia sejak kecil lagi...
sudah 10 tahun kami menjadi sahabat yang setia...
walau sekolah lain2...
kami always together....
^_^  ^_^  ^_^
suka sangat2...
hehehhehehehehhee
harap sangat yang persahabatan kami kekal hingga ke akhir hayat...
saya hanya sayang dia sahaja...
tiada orang yang dapat pisahkan kami...
hanya kematian yang dapat pisahkan kami...

Nak tau x!!
kami pernah nangis sebab risau dia tggal aku...
huhuhuhu
emang sedih!!
masa form 2,aku jeles neena rapat ngan sesorang 2...
sebab aku takut die terpengaruh...
aku sayang neena 2...
aku pown nangis..
ngajuk ngan neena..
aku tolak neena...
neena plak nangis...
masa nak solat...
aku mintak maaf dengan neena sambil nangis..
pastu,kami pown sama2 nangis..
hahahhahahahaha
emang malu tapi xkisah lah semua 2!!
asal aku dan neena kekal sehingga akhir hayat......
amiin!!


       - LOVE U NEENA!!!!!-

0 comments: